ASO для начинающих [Choice31] [Ольга Полярис, Елена Медведенко]

Sky90

VIP складчик
Platinum
Премиум
Администратор
Регистрация
1 Дек 2015
Сообщения
145.964
Реакции
777.031
ASO для начинающих [Choice31] [Ольга Полярис, Елена Медведенко]




Внимание! Курс на украинском языке


Спойлер: Оригинал
Для кого цей курс:

Для маркетологів. Для фахівців, які хочуть розширити свої знання і навички в галузі ASO для ефективного просування застосунків
Для розробників застосунків. Для тих, кому потрібне розуміння основ ASO для створення успішніших і конкурентоспроможних продуктів
Для власників бізнесу. Для тих, хто має власний застосунок або планує його створити і хоче навчитися оптимізувати його для залучення більшої кількості користувачів
Для студентів і світчерів. Для тих, хто цікавиться світом мобільних застосунків, маркетингом і технологіями та хоче дізнатися більше про процес оптимізації застосунків у магазинах
Методологія навчання:
Ми розробили нову методологію навчання, яка дозволяє опанувати професію ASO-фахівець на базовому рівні за короткий час у зручному темпі, без розтягування навчання у часі та необхідності прив’язуватися до чітких дедлайнів.

1. Щоденні відеоуроки
Щодня ти отримуєш доступ до короткого відеоуроку, де розглядаються основні поняття ASO. Хоча можна переглянути всі уроки за один день, ми рекомендуємо скласти власний план навчання.

2. Практичні завдання
Після перегляду відеоуроку ти матимеш змогу виконати практичне завдання для відпрацювання навичок та глибшого занурення в задачі ASO-спеціаліста.

3. Тестування
Після кожного уроку проходь тести та заробляй Choice Coins за правильні відповіді, які зможеш конвертувати у знижку на придбання розширеного курсу (до $300). Система нарахування: 1 бал = 1 Choice Coins.

4. Доступ до чат-боту
При виникненні будь-яких питань, ти можеш звернутися за допомогою в наш чат-бот та отримати відповідь 24/7.
Програма твого навчання
Вчися, як зручно: на тебе чекає 9 записаних уроків (4 години), які ти можеш проходити у власному темпі.

Урок 1.
Що таке ASO?

Урок 2.
Збір конкурентів і семантичного ядра

Урок 3.
Збір метаданих для App Store

Урок 4.
Збір метаданих для Google Play. Локалізація

Урок 5.
Графічне ASO

Урок 6.
Додаткові інструменти ASO

Урок 7.
Застосування штучного інтелекту в діджитал-маркетингу

Урок 8.
Застосування штучного інтелекту в ASO

Урок 9.
Використання GPT-чату в ASO

Хто викладає на курсі?
Використовує прийоми ASO, які дозволяють збільшити органічні покази програми у кілька разів.

Ольга Поляріс. Team Lead в RadASO. Більше чотирьох років допомагає застосункам займати топ позиції у пошуковій видачі на Google Play та AppStore.
Олена Ведмеденко. Sales&Support Team Lead в Keyapp
Чому ти навчишся:

Аналізувати конкурентів виявляти їх стратегії просування та визначати оптимальні ключові слова для підвищення видимості застосунку.
Збирати метадані для AppStore і Google Play: (заголовки, описи, ключові слова, категорії) для розміщення в магазинах застосунків.
Локалізувати метадані для різних країн і мов.
Оптимізувати графічні елементи для привертання уваги користувачів та збільшення конверсії встановлення застосунків.
Використовувати інструменти для аналізу та відстеження ефективності ASO стратегій.
Використовувати штучний інтелект для автоматизації процесів маркетингу та оптимізації стратегій ASO.


Для кого этот курс:

Для маркетологов. Для специалистов, которые хотят расширить свои знания и навыки в области ASO для эффективного продвижения приложений
Для владельцев бизнеса. Для тех, кто имеет собственное приложение или планирует его создать и хочет научиться оптимизировать его для привлечения большего числа пользователей
Для разработчиков приложений. Для тех, кому нужно понимание основ ASO для создания успешных и конкурентоспособных продуктов
Для студентов и свитчеров. Для тех, кто интересуется миром мобильных приложений, маркетингом и технологиями и хочет узнать больше о процессе оптимизации приложений в магазинах
Чему ты научишься:

Анализировать конкурентов выявлять их стратегии продвижения и определять оптимальные ключевые слова для повышения видимости приложения.
Локализовать метаданные для разных стран и языков.
Использовать инструменты Для анализа и отслеживания эффективности ASO стратегий.
Собирать метаданные Для AppStore и Google Play: (заголовки, описания, ключевые слова, категории) для размещения в магазинах приложений.
Оптимизировать графические элементы для привлечения внимания пользователей и увеличения конверсии установки приложений.
Использовать искусственный интеллект для автоматизации процессов маркетинга и оптимизации стратегий ASO.
Программа

Урок 1. Что такое ASO?
Урок 2. Сбор конкурентов и семантического ядра
Урок 3. Сбор метаданных для App Store
Урок 4. Сбор метаданных для Google Play. Локализация
Урок 5. Графическое ASO
Урок 6. Дополнительные инструменты ASO
Урок 7. Применение искусственного интеллекта в цифровом маркетинге
Урок 8. Применение искусственного интеллекта в ASO
Урок 9. Использование GPT-чата в ASO

Преподаватели:

Ольга Полярис, Team Lead в RadASO. Использует приемы ASO, которые позволяют увеличить органические показы программы в несколько раз.
Елена Медведенко, Sales&Support Team Lead в Keyapp. Более четырех лет помогает приложениям занимать топ позиции в поисковой выдаче на Google Play и AppStore.





 
Сверху